Садржај за уметничку веб страницу
Да ли сте заглавили у прављењу ваше почетне странице? Шта вам је потребно за веб локацију уметника? То може бити све и свашта: ваша уметност са вашим именом, као визит карта, или мини галерија на мрежи која продаје уметничке отиске и мерцхандисинг. Олакшавају. Превише елемената дизајна може успорити брзину учитавања и одбити нестрпљиве купце.
Шта треба да ставим на своју уметничку веб страницу?
Галерија уметничких дела
Посетиоци ваше веб странице ће вероватно провести највише времена прегледавајући ваше уметничко дело. Организујте своју уметност у серијама и од најновије до најстарије. Обавезно додајте наслов и кратак опис као што су материјал, медиј и димензије.
Биографија уметника/ Изјава
Пишите о себи у овом одељку. Такође можете додати животопис уметника, листу изложби, публикација и било које друге нагласке у вашој каријери.
Контакт страница
Да ли остављате своју е-пошту и број телефона на страници за контакт? Уместо тога препоручујем коришћење контакт форме. Помаже вам да се заштитите од нежељене поште и других сајбер напада.
е-маил листа
Слање е-поште је одличан начин да промовишете своју уметност потенцијалним купцима. Немојте само тражити од њих да оставе своје имејлове. Затражите више информација, као што су: како су вас пронашли, за коју врсту уметности су заинтересовани, који распон цена желе да купе итд.
Блог
Овај одељак ће објавити садржај о вашем животу, предстојећим догађајима и распродајама. Такође можете писати о другим уметницима који вас инспиришу или да неко други пише о вама. Немате довољно времена за писање блога? Можете такође поделите своје објаве на Инстаграму или ИоуТубе видео записе у овом одељку.
Везе друштвених медија
Обавезно на својој почетној страници повежете све своје професионалне друштвене медије. Помаже људима да вас прате и боље упознају. Често примећујем уметнике који остављају неке везе неизмењене. Још једном проверите: да ли су ваше везе до Фацебоок-ове почетне странице или вашег личног налога? Уверите се да имате линк ка свом профилу или страници уметника.
Интернет продавница
Повремено можете пронаћи веб-продавницу на веб локацији уметника. Међутим, неки уметници су забринути да изгледају превише комерцијално. Уметници заиста ходају по танкој линији између „превише снажног притиска“ и „недовољног промовисања“. Ваша веб локација ласерски циља ваше потенцијалне колекционаре са интересовањем за куповину. Ваша веб продавница олакшава њихову одлуку о куповини, успоставља однос и остварује продају.