Портрети и емпатија

Katharine S. Class

Сваке године, Музеј уметности Колумбо и школе града Колумба су партнери за АРТфул Реадинг, искуство које повезује сваког ученика 5. разреда ЦЦС-а са уметношћу и идејама ЦМА, на начине који промовишу дубоко размишљање, вештине писмености и кључне креативне навике као што је посматрање. , критичко мишљење, машта и сарадња.

Сваке године бирамо додатни фокус, а ове године истражујемо како бисмо могли да изазовемо емпатију применом музејских стратегија учења на портрете.

Подстакнућемо нашу способност и склоност да разумемо једни друге успоравајући, примећујући, проналазећи везе, развијајући многе могуће приче и замишљајући уметношћу друге људе.

Пошто нисмо у могућности да пожелимо добродошлицу вашим ученицима у личној посети АРТфул Реадинг овог пролећа, направили смо видео који ће вам помоћи да покренете ове врсте размишљања у вашој учионици.

хттпс://ввв.иоутубе.цом/ватцх?в=Сдјк3ТЦ9гЦИ

Савети за употребу:

  • Будите спремни да направите паузу за додатно размишљање и дељење времена. У видеу постоје кратке паузе, али продужавање времена чекања ће подржати дубље размишљање и богатију дискусију.
  • Видео снимак се слабо ослања на ЦМА-ов ОДИП процес у коме ученици у тишини посматрају, описују шта примећују, развијају и деле тумачења и указују на доказе. У музеју, коришћење ОДИП процеса са једним радом може трајати у просеку 15 минута – или дуже у зависности од групе. Ево водича на једној страници за коришћење ОДИП-а.
  • Одлучите на основу своје групе да ли ћете приступити овом процесу као дискусији у целој групи, окрените се и разговарајте са комшијама или као независно писање са ограниченим дељењем наглас. Помозите ученицима да деле ваздух на пример, замолите ученике да се смењују и наглас кажу само једну ствар коју примете.
  • Важно је да ученици чују многа запажања и могуће приче од других ученика, јер им то помаже да дубље уоче и размотре различите перспективе.
  • Расуђивање са доказима је кључна вештина која се промовише у искуствима галерије ЦМА. Питајте ученике „Шта те тера да то кажеш“ када дају тумачење.
  • Размислите о томе да поново погледате неке од уметничких дела и упутства са ОДИП процесом и/или као упутства за друге задатке креативног писања.
  • Ево слајдова ако желите да се вратите на уметност или ако више волите да олакшате ОДИП без видеа.
  • Пратећи креативни изазов за визуелну уметност је Инспецтион Спецс. Наставници петог разреда и наставници ликовне културе треба заједно да одлуче како би желели да користе и надограде овај видео и изазов Спецификације инспекције.

    Надамо се да ће вам овај пар активности помоћи да искористите моћ успоравања са уметношћу како бисте развили емпатију и катализовали машту.

    Јавите нам ако имате питања, или ако имате повратне информације које желите да поделите!

    Настави да замишљаш,

    Јен и екипа ЦМА Леарнинг

    АРТфул Реадинг је партнерство између Колумбовог музеја уметности и Колумбус градских школа. Подршка долази од Реинбергер фондације.

    Овогодишње АРТфул Реадинг инспирисано је ЦЦС-овим Портретом дипломираног стуба развоја глобалне емпатије, ЦМА-овом сарадњом наставника, Неговањем креативних и грађанских капацитета и могућностима које уметност представља као катализатор за приповедање.

    Кредит за слику: Абди Робле, Дечаци у Пулу, Колумбо, јул 2004. Желатин сребрни отисак. Откуп музеја, Дерби фонд

    Next Post

    Све о васкрсавању Лазара од Рембранта

    Назив уметничког дела: “Васкрсење Лазарево” Уметничко дело Рембрандт Година стварања 1630 Резиме Лазаревог васкрсења Холандски уметник Рембрант произвео је Лазарево подизање, дело на уљу из раног дела његове каријере, негде између касних 1620-их и раних 1630-их, у зависности од институције која је власништво. У Јеванђељу по Јовану, глава 11, Лазар […]