Често маштамо о местима на којима никада нисмо били. Постоје одређени градови који су једноставно прерасли своје границе и постали суштина, као што то чини Париз, као што то чини Лондон и наравно Њујорк. НИЦ има чврст реализам, али и елемент фантазије, где је митологизован у историји филма, музике и уметности. За Стипана Тадића, сликара рођеног у Хрватској и сада са седиштем у Њујорку, град је и романтичан и дом, место у које може да унесе осећај реализма и да задржи ту романтику места као дестинације све на једној слици.
Његова најновија емисија, Визије градана увид у Галерија банкомата, осећа се као његов најзрелији, кохезивни резултат. Ту су пејзажи изнад главе, градске улице, сцене из бара, готово као да се пред вама визуализује звучна подлога боје. Постоје сцене у ноћи и сумраку, неке су задимљене, а друге имају елемент видео игре. У неким делима Тадић буквално додаје стриповску естетику преко замишљене позадине, готово анимирани, цртани изглед. Галерија бележи квалитет графичког романа, и то је право место. Понекад наше визије места имају двојност, причу која тек треба да буде написана. У лепоти Тадићевих слика, он живи у фантастичном свету и показује да дом и сан могу коегзистирати. —Еван Приццо