Упоредо са представљањем свог рада на овогодишњем Бијеналу у Венецији, Цхристина Куарлес открива серију нових слика на својој првој великој самосталној изложби у Њујорку са галеријом. Позната по фрагментираним и полиморфним телима која анимирају њена критично хваљена платна, Кворлсова фасцинација изражавањем телесности и њене многобројне сложености први пут је завладала на часу цртања фигура када је имала дванаест година. Овде је уметница уградила многе јединствене елементе из природног света у своје препознатљиве обрасце и текстуре, постигавши нови степен просторне отворености који се проширује на њен инстинктивни приступ фигурацији и богато слојевит визуелни речник.
„Постоје ове веће свеобухватне нарације дела о томе шта значи бити у телу“, каже Кворлс, „шта је кретати се светом у телу, шта значи борити се са жељом да људи буду у стању да одмах читати вас, али онда имати делове себе који противрече тој читљивости или поткопавају то искуство.”
Кворлс наставља да похађа часове цртања живота кад год је то могуће, а недавно је то учинила током свог боравка на локацији у Сомерсету у галерији где су настала многа дела која су приказана. Овај приступ редовном изнова посматрању различитих типова тела уз усавршавање својих вештина омогућио је уметници да пређе границе анатомске читљивости. Визуелизирајући какав је то осећај живети у телу док се бори са вишком идентитета, она прилази платну без унапред одређене композиције, пуштајући заплетене руке и ноге да се спонтано појављују из сећања, маште и импровизације. Кворлс је тренирао и радио у области графичког дизајна. Како је њено уживљавање у визуелну уметност напредовало, постала је добро упућена у Марлен Думас, Филипа Гастона и Џека Витена и под великим утицајем, између осталих.
Назив изложбе, За 24 дана до заласка сунца у 19 часова, односи се на временски оквир у којем је Кворлс произвео ове слике. У распону од првих месеци 2022. до последњих недеља лета, ово дело одражава уметников све већи и опадајући оптимизам током бурне и трансформативне године. Слично као и дани чија се светлост повећава и смањује са обе стране годишњих доба, година је почела са растућим потенцијалом за заједничко исцељење и друштвени преокрет, али изгледа да се завршава на пробнији начин.